EMILIA

Midnight

Publicerad 2008-08-25 23:33:25 i

Nu har klockan hunnit bli närmre tolv och jag borde ha sovit för senast en timme sedan. Men vad ska man göra när det är SATC på tv, och jag ligger här lite småsugen på något gott. Fastän jag smällt i mig en macka och en rulle choklad under kvällens gång. Imorgon blir det matte, mediakunskap och italienska.. Om jag har rätt :) Mycket spännande. Tidig dag imorgon, men så jobbar jag 17-22 också. Bajsapa, fy bövelen vad jobbigt.
Pinsamt värre på SATC, avsnittet där Carrie är ute efter sex, men inte lyckas förföra Mr. Big. Piiiiinsamt. Hur som helst, borde man kanske gå och ta sig en macka till? Eller en banana? Halsontet har återkommit, hoppas för guds skull inte att jag blir sjuk igen.
Men sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela