EMILIA

Lördag

Publicerad 2008-08-28 23:10:18 i

Okej, nu är det såhär att jag är väldigt sugen på lite höstruggsmys framför en trevlig film. Så jag tänkte att alla som är på att käka popcorn, sitta under en filt/täcke, titta på Walk The Line eller någon annan härlig film nu på lördag (med reservation för att jag och Emelie möjligtvis hittar på nåt kul att göra), då får ni slå mig en plingeling! Det låter väl mys? Jag bjuder på popcorn, te och kärlek! Jag tänkte mig tjejkväll, men killar, ni är självklart också välkomna!



Gratis kramar ges självklart ut!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-30 11:39:27

emiliiiiaaaa =) får jag bjuda in mig själv? (a) haha! PUss <33

(Har inte pengar på luren så det är därför jag skriver här.)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-30 11:39:54

// olivia, hehe =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela