EMILIA

Kvällen

Publicerad 2008-08-25 22:44:01 i Tankar

Har varit duktig och jobbat en sida i matteboken, yääj! Ska banne mig få mvg i den här kursen, indeed. Och om du läser det här pernilla så har jag inga pengar på mobilen, så jag kan icke svara på dina sms :( <3 Sorry! Fix it det första jag gör imorn.
CSI NY är verkligen väääärldens osammanhängande och sämsta serie jag någonsin sett. Okej, kanske inte, men den är riktigt dålig. Förstår inte att kanal fem väljer att visa den, framför CSI Miami eller den bästa av de alla CSI LA. God damn liksom, skaffa folk med bättre smak kanal 5? Det är ju också så att jag råkar känna en riktig kriminalinspektör, och vill ni veta en hemlighet? Vad tror ni salivet består mest av, dna eller vatten? Rätt gissat, vatten. Ungefär 80% är vatten, så sannolikheten att polisen riskerar att inte få någon bra dna-träff genom att ta dnaprov i munnen är ju ganska liten. Det är mycket vanligare att de tar av blod, skinn etc. Och frågan är då, vilken kriminalserie som går på tv (alternativt har gått på tv eller går att ladda ner) tar inte dnaprov i munnen? ;) Allt är så overkligt på tv children.

Oj vad tråkig jag är.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-08-25 23:13:57

HAHAHAAH! Klockrent! Bra, då vet jag iaf. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela