EMILIA

Kväll

Publicerad 2008-08-28 23:16:01 i

HAHA YOU SUCKERS. Imorgon börjar jag inte förrän tjugo över nio, sen blir det hemmasittarmyskväll eftersom jag börjar sju på lördag. Kul, roligt. Känner mig ju såååååå sugen på det. Hittade förresten inget kul att shoppa idag i skäris. Förutom ett par D&G-bågar till nya brillor, men såklart låg de ju på 2000 spänn. Inte ok! Middag blev det i centrumet, själv åt man Italienskt, pasta med gräddsås, oxfilé, champinjoner och självklart parmesan. Mumsigt men mättande till tusen. Mor och Micke satsade på libaneskt, vilket tydligen inte var någon större hitt.
I know att jag måste bli mer hälsosam, men det är svårt! Funtar på att köpa gymkort på skolans gym, eller så satsar jag på SATS i älvsjö, eftersom det var sådan underbar rabatt - ca. 1500 kr i månaden. Inte helt fel!

Men nu ska jag kika klart på SATC och sova sött.
Ha en bra dag imorgon you pals. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela