EMILIA

Emilias dag

Publicerad 2008-08-02 15:43:20 i

Sååååådär! Nu har jag en veckas semester, otroligt skönt. Dagen började med att jag försov mig, hade ställt klockan en timme försent, men kära Salman ringde och väckte mig, GASH vad du är bäst babe! tackartackar för den. Sedan blev det marathon till tvärbanan, som jag hann med med god marginal :) Dagen var lugn till en början, men sen var det proppat, usch.
Tråkigt att det regnar nu när jag ska åka bort ;) haha! Rhodos kommer bli sjukt nice, jag vet inte.. men jag tror inte jag fattat att vi åker inatt, helt otroligt. Kommer sakna mina älskade vänner, såklart. Skulle gärna uppleva en semester med er, men det kanske blir london på höstlovet ju :) Kräftskivan den 22:a ser jag verkligen fram emot! Gaaaah! Ska bli så jävla kul.

Jaja, nu skall jag packa och fixa :) Puss på er!

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2008-08-02 15:59:30

hoppas du får en underbar semester:)<3

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-04 11:56:12

Ha de braa i värmen babyy <33 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela