EMILIA

daah?

Publicerad 2008-08-16 23:20:26 i Tankar

ciao bella. är helt utmattad, så jag orkar inte anstränga mig med att skriva snyggt. eheheehehe. sitter hemma hos en trevlig liten familj i huddinge, barnen sover och det är en av mina favoritfilmer, Elizabethtown, på tv. Nice. har jobbat och stått i heeeeela dagen. behöver bara säga att jag har jobbat sen sju imorse, och gick upp kvart över fem. un-nice. sen blir det en tääxi hem till pernillisen. som jag förresten var på grönan med igår och såg salem al fakir. med var också mina värmdötjejer, NIIIIIIIICE. det var kuliliscious. har inga pengar på mobilen, är handikappad. bläh.

förresten har jag tänkt att skriva om alex schulmans lilla artikel i metro här om dagen. mycket inspirerande, och i digg you mään. whatever. nu ska jag dra mig till denna trevliga familjs soffa, (btw är det smokin hot här inne, i'm dying liksom) med en kopp te (om jag då överlever det eftersom man blir feeeeettvarm av te) och invänta barnens söta föräldrar som kommer komma hem dyngish.

ring mig. har tråkigt! buuuuhuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela