EMILIA

Solsken, solsken och pluggande förstås.

Publicerad 2008-04-28 18:52:43 i

Ah, sitter här fast med ett arbete om Neandertalarna, det är mycket irriterande och det känns verkligen inte som att jag kommer någon vart! BLÄ. Vill bara ut i solen och åka med min fina moppe, Ciao :) tyvärr är bakdäcket skevt. Ännu mer irriterande.
På onsdag är det valborg, och alla mina kompisar förväntar sig plötsligt att på valborg, ja då är det ju fylla som gäller! Men ååååååååååh säger jag bara. Det enda som är bra med valborg är att man blir ledig på första maj. Det finns däremot flera saker som är dåliga: små fjortisar som super sig fulla och hamnar på maria ungdom, fulla ungdomar som vandaliserar, brandfara, ETC ETC. Detta tar massor av skattepengarna för tusan. Avskaffa valborg och ge oss fylla varje helg istället. Då blir det inte sån speciell och extrem fylla på valborg :)

Nej, nu ska jag försöka göra klart det här nedrans arbetet. Jag oooooorkar inte. Solen skiner ju :( och en fråga till: varför ska man tvingas göra nationellaprov på våren när man är extremt pollenallergisk? Idioti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela