EMILIA

Onsdag 7/3

Publicerad 2012-03-07 07:09:19 i Allt & inget

Onsdag igen och det är dags för andra auskultationen. Hyfsat olägligt då vi har upp över huvudet med plugg men å andra sidan kommer vi väl alltid att ha det? Idag ska jag gå bredvid en sjuksköterska på ett äldreboende i Solna, och det ska bli riktigt kul. Äldre är ofta så tacksamma och blir glada av ett leende. Slutar sedan 16 och då blir det rush hem för att plugga mer. Härligt härligt.

Mina senaste dagar har bestått av 9-17 plugg. På riktigt. Och de kommer att fortsätta att se ut så fram till tentat. Eller till sommaren. Annars är det fint, det är ju intressant så det är ju kul att läsa och lära sig. Däremot har jag otroligt svårt att få det att fastna. Why? Jo, min hjärna är redan överfulll. Eller nåt. Så om jag inte skriver håller jag på att plugga för att kunna ta hand om er alla sen ;)

Have a one! Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela