EMILIA

Sunday funday?

Publicerad 2012-03-11 17:53:33 i Allt & inget

Hade den bästa kvällen igår. Mina älskade vänner, jag är så lyckligt lottad. Vi började med middag, vin och drinkar och drog sedan till Solidaritet. Självklart är det alltid bättre innan man går ut men vi hade kul ute också. Var så otroligt trött efter att ha pluggat hela dagen att jag var helt flumlycklig. Love it!

Idag borde jag vara hur glad och lycklig som helst men är istället helt uppgiven och ledsen. Allt känns bara fel och skit. How about that mina vänner? Inte lila roligt. Alls. Har pluggat även idag, och är nu på väg hem. Funderar starkt på att skippa middagen och bara gå och gömma mig under täcket och gråta en skvätt. Får tycka synd om mig själv idag för idag är det INTE min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela