EMILIA

Måndag, igen...

Publicerad 2012-03-26 18:06:36 i Allt & inget

...Och jag dör lite mer för varje dag som går... Men det är bara att bita ihop. Tentan är om en vecka och jag känner att det är det enda jag kan koncentrera mig på. När jag och min älskling kom hem i lördags natt (läs: söndags morgon) var det enda jag hade i huvudet hjärnhinnorna. Yes they are three of them och de heter (i ordning): dura mater, araknoidea samt pia mater. Mellan Pia och arak finns ett tomrum som kallas det subaraknoidala rummet. Nu vet ni det!!!

Tjing tjing nu ska jag dö i soffan, det bådas nämligen regn ute. Pussen


Och ja, för två helger sen unnade vi oss ett glas vin till pluggningen! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela