EMILIA

Kings and queens

Publicerad 2012-05-07 14:06:36 i Lite vadsomhelst

image description
Har varit kass på att blogga. Förlåt!
Det började med den där massive anatomitentan, som jag förövrigt klarade galant! Och sen har det bara rullat på, en tripp till fjällen, häng med kompisar, pojkvänsmys och familjemys. Jag har helt enkelt varit otroligt upptagen av, tja, Livet kallas det tror jag.
Nu sitter  jag här och försöker jobba hårt på min kommande tenta på torsdag, men det är som att all min energi tog slut vid första tentan. Är jag inte klar sjuksköterska snart? Det är inte det värsta, det värsta är att vi har två tentor kvar efter den på torsdag. Crazy huh?

Kommentarer

Postat av: Mickis

Publicerad 2012-05-08 20:36:40

Kämpa på bah! Du är bäst. Pussen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela