EMILIA

Torsdag 2/2

Publicerad 2012-02-02 07:58:31 i Allt & inget

Kall morgon i Stockholm, iphonen visar 13 Minus.. En riktig mössa vore inte helt fel.. Lyckades trycka i mig två rostade mackor innan jag gick hemifrån imorse, mesta jag ätit på 48h, hehe.. Och hur ska jag då klara en lång dag som denna? Den som lever får se. Längtar redan hem till sen varma sängen.

De som lever utomlands borde ha så lätt att kliva ur sängen på morgonen, det lär ju vara jobbigt att sova när det är så varmt! För oss däremot, är det tvärt om! Det är så förbannat kallt på golvet, i rummen och utomhus att sängen lockar extremt mycket. (ja, jag kanske borde höja värmen men inte så mycket hjälper när det är 15-20 minus under natten!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela