EMILIA

Visste ni att..

Publicerad 2010-01-18 18:07:32 i Lite vadsomhelst

jag kom på att jag har en hatblick. Eller tja.. fler än en säkert, men det finns en blick som bara killar kan göra, som inte en enda tjej i världen kan gilla. Dock tror jag att killar inte gör det med mening och det jag talar om är självklart "kåtblicken". Hur många gånger har man inte legat och pussats, myst (MED INGA ANDRA TANKAR OM NÅT ANNAT!!!) och tittat upp för att säga något gulligt eller liknande till sin partner, när man upptäcker hans blick. Aaa fast nä är min reaktion!

Liksom spärra upp ögonen och se på mig som en människa, en individ och ingen jävla porrskådis. Aa fast nä.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-19 12:13:46

Gillar att du skriver som om det är något du är VÄLDIG erfaren av... :( :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela