EMILIA

knaskalas?!

Publicerad 2010-01-19 20:22:15 i Allt & inget

Vad ska man tycka om Euron och vilket parti ska man rösta på i valet iår? Det är ju för sjuttsingen val, och inte nog med det - Jag får rösta! Wohooo. Anser absolut att alla som har rösträtt ska utnyttja sin röst för att påverka sitt liv, det värsta som finns är väl personer som går och klagar över vår regering men själva inte ens röstat?

Funderat på att läsa på lite, så jag inte bara röstar helt random. Gillar Sossarnas sätt att tänka gällande betyg redan i 6an, men samtidigt är väl det den enda saken jag kommer på nu som är bra. Mitt hjärta sitter nog lite mer åt höger, men jag vet så lite? Dock är jag en kapitalist och anser att varje människa ska få tjäna sina pengar, jobbar han/hon mycket ska han/hon självfallet ha betalt för det, inga jäkla bidrag här inte! Dock ska ingen gå hungrig, men det ska absolut inte vara någon räkmacke-stil.

nej nu får det vara nog med skitsnicksnack. FRA-lagen låter mig ju kika igenom min bfriends data? Eller? heheeee.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela