EMILIA

Anna Emilia

Publicerad 2009-03-18 11:36:53 i Tankar

Jag har själv tagit en del saker som en big deal förut, men jag har verkligen förändrats, om inte bara på det senaste halvåret. Det är väldigt lätt att snabbt ändra åsikt kring saker och ting, men just nu vet jag inte vad som har hänt. Kan det vara så att jag blir äldre och förändras, eller är det påverkan hos personer jag träffat under det senaste halvåret, då jag börjat på gymnasiet?

Jag trivs verkligen med den personen jag är idag, jag är så mycket mer framåt och självsäker jämfört med hur jag var förut. Jag tänker mer på mig själv och mitt välmående än vad jag gjorde förut, och just nu känns det verkligen som det rätta att göra. Bara jag inte glömmer bort att tänka på andra också. I sådant fall hoppas jag verkligen att ni, mina vänner påpekar detta.

Alla vet ju att personer förändras med tiden, men jag har tappat lite av mig själv. Eller är det här mitt nya jag? Jag märker att personer omkring mig förändras, antingen till det bättre eller till det sämre, men jag märker det inte förrän jag tänker efter. Jag tänker alltid vara mig själv och stå för mina åsikter, även om en del ändras med tiden tillsammans med mig. Frågan är bara om jag ska följa med strömmen och förändras, eller försöka hålla mig till den gamla Emilia?

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-03-18 19:31:27

Håll dig till den där underbara och framåt tjejen som jag älskar av hela mitt hjärta, för den tjejen är den absolut bästa! Hon är hela min värld.

Postat av: miriamgelotte

Publicerad 2009-03-18 20:27:33

nej inte sen du började gymnasiet, fina du. sen du träffade mig! som du sa, med mig vågar du synas <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela