EMILIA

Midsommarafton

Publicerad 2009-06-19 12:12:28 i Lite vadsomhelst

Åh min buss går inte förrän om en timme och tio minuter. Jäla schysst asså! Blä. Då ska jag hem till mamsen och göra en tårta och fixa lite inför kvällen. Tänkte överraska David med en jordgubbstårta, det är ju trotsallt midsommar! Frågan är ju bara hur man ska få med sig den hem till honom? Problemen löser sig alltid!

Är hur som helst avskyvärt trött, och inte har någon av mina föräldrar ens ringt mig denna midsommarafton som jag förövrigt spenderar i ensamhet! Taskigt enligt mig. För att komma tillbaka på samma spår så somnade jag när solen, i stort sett, hade gått upp. Om jag ens somnade för jag var halvvaken hela natten. Bajs. Sen skulle syster upp och jobba och självfallet vaknar jag. Men lite sömnbrist har aldrig skadat mig, så det är bara köööööööra och åka lite spårvagn ikväll eller vad säger ni? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela