EMILIA

Belief makes things true, things like you, you and I

Publicerad 2008-11-12 21:06:13 i

Härligt sköna dagar drar förbi och det är ändå skönt i skolan eftersom vi inte har några lektioner på förmiddagarna. Och imorgon har jag då endast utvecklingssamtal och sedan ska jag sola, gymma och till sist jobba. Lite tid för mig själv. Sen är det ju faktiskt inte långt kvar till fredag, sjukligt nice! Får se om det blir dagen med stort D.  Haha, jag kommer aldrig igång att skriva något bra här på bloggen för då kommer det alltid upp någonting annat. Det är för mycket stress och press i det här samhället!
    Ajajaj, nu är det Grey's som jag förövrigt missat två veckor i rad, så time to catch up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela