EMILIA

Torsdag

Publicerad 2008-05-08 21:53:40 i

Idag var en trevlig dag för min del. Fick sluta en och en halv timme tidigare pga. att trädslöjdläraren är sjukskriven. Otroligt skönt. Drog in till stan och väntade på Björnis och vi satt och mös på en parkbänk nära mariatorget ett tag. Så underbart väder! Love it. Jag har insett att jag är kär i Stockholm på våren. Sen (efter mycket om och men) kom Pernillis och vi tog en glass och drog oss uppåt Mosebacke. Det är ju bäst att min bästa vän och min pojkvän kommer så bra överrens. Alltså, med dom två kan jag prata om allt. Ni är bäst!

Ska försöka hinna städa upp lite i mitt rum och göra iordning inför morgondagen, det ska bli sjukt najs! Hoppas att Ida och Matte kan kika förbi, det vore jättekul ju. 

Mitt liv är kanske inte så intressant. Hm. Weeell, hittade tre mycket intressanta (SNYGGA)  tröjor på monki. Men det får bli ett senare inköp då budgeten är lite dålig just nu, ehehehe.

Men nu är det Sverige - Danmark som gäller på tv! (hockey för er som inte är insatta).

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela