EMILIA

Puss!

Publicerad 2008-08-26 23:06:37 i

McDonalds är ju bara såååå givande. Men yutti är sjukt bäst och lät mig sluta en timme tidigare, min lilla indiska prinsessa, höhö. Nu ligger jag i sängen utmattad, hoppas att SATC börjar snart, fastän jag borde sova.. Kanske ska ta och göra det.. Läxa borde jag göra också, svenska noveller.. Men tv'n är så mycket lättare, behövs inga tankar. Och min kära klasskamrat Josefine fick mig lite svettig när hon kommenterade förra inlägget, då jag tolkade det som att vi skulle börja åtta, men så var dock inte fallet! Puh.
Wellwell, back to buisness. Kanske är dags för lite skönhetssömn, vilket jag kan behöva eftersom jag fått värsta acneattacken sen skolan börjat och jag stressat ihjäl mig mellan skola, vänner och jobb. Blä inte kul. Ansiktsbehandling nästa vecka here I come.
Ojojoj, nu börjar SATC. Talk to yah later on dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela