EMILIA

Nytt, glatt, trevligt!

Publicerad 2011-11-24 15:46:19 i Allt & inget

Hallojsan. Nu är jag tillbaka, back on track, åter på banan osv.. Valde att börja om igen på denna blogg då de är där det känns som mest hemma so to speak!

Vad händer då? Varför just nu? Jo, jag har märkt att folket börjat tröttna på mitt snack, mina funderingar och tankar. Och just nu är det mycket. Jag har valt att börja skriva av mig allt istället. I kaosets Stockholm där funderingar kring jobb, skola, framtid och bostad irrar omkring i min lilla hjärna. En nitton, tjugo om en månad, åring på jakt efter att hitta sig själv, att göra rätt val här i livet och på jakt efter att hinna njuta och leva därimellan.

Vilkommen back bloggen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela