EMILIA

Wednesday

Publicerad 2010-05-05 13:00:10 i Allt & inget

Hejhopp i galoschen.
Skola nu, synd var att jag köpte en loka för mina sista kronor (nestan). Ja, jag vet att studiebidraget var förra veckan, men så är det när man ska ligga på topp och betala allt hela tiden. Massa plugg och mitt huvud är helt bortdomnat, slutar inte förrän om 3 timmar också.. Förjävligt är vad det är. En kaffe skulle ju inte suttit fel i detta läge.

Idan blir det mys hos min bästis Mabelle med familj, vi ska bestämma när skansen ska besökas. Really nice! Om en vecka blir det också långledigt, SKÖNT, då vi taggar till Niklas landställe. Massa plugg och chill blir det då. Tackar Gud för det.

Apropå Gud så var jag och Tessan inne i en kyrka i fredags, då vi kom fram till att det var ett par som gifte sig där. Helfint! Stannade kvar tills cermonin var slut, riktigt mysigt. Kyrkor e nice.

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2010-05-05 15:27:21

VIlken fin blogg :D

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela