EMILIA

Tattareeeee

Publicerad 2010-05-09 16:56:30 i Lite vadsomhelst

Hej bloggehhnn!
Idag spelar AIK match. Anledning till varför jag vet det? För att min man håller på de små råttorna. Får väl se vilket lag det går bäst för i år, Bajen eller AIK. Mina proffesionella åsikter säger ju redan nu att Bajen har en hejdundrans stjärna i Linus Hallenius, så jag sätter mina kronor på dom. SÅKLART!

Fortfarande svidis när jag kissar, DETTA ÄR INTE ROLIGT NÅGONSTANS! Jag har pluggat idag, åtminstone ägnat ca. 2 timmar till att svara på instuderingsfrågor till mitt Geografiprov som ska skrivas på tisdag. Usch och blä säger jag. Just nu känner jag mig som en riktig tattare, japp. Anledningen? Jo, jag är pank som en kyrkråtta. Jag kan med andra ord inte göra N Å G O N T I N G ! Hur ska jag ha råd med:
1. Pengar till mobilen (comviq har gått ut och jag har no cash on the lur)
2. Present till Agnes och Lillebror
3. Present till Tessan och utgångspengar
4. Jaaa.... Present till bfriend?

Pengar, pengar, pengar.. Dessa problem. Hoppas på en facking anställningsintervju nu i veckan på Mc Donalds Vasagatan. Skulle vara hur kul som helst!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela