EMILIA

sweet saturday

Publicerad 2010-05-08 22:27:12 i Allt & inget

Nationellaprov igår, svidis när jag kissade innan. Sen började jag kissa blod. Hem och sova, vänta på tid för att få kolla upp skiten, sover lite med älsklingen :) till närakuten på kvällen, urinvägsinfektion here i am! penicillin och skit nu. gillar det. grät när jag kissade igår, och det kom verkligen B L O D. Fyfan vad otäckt, mörkrädd blir man.

Nu är jag och min man hemma hos honom med godis och ska snart se Dear John, med Amanda från Mamma Mia! Awesome tror jag, skit tror mannen. Men, nu är jag sjuk och min önskan är hans lag!



Kyss på er. Nu blir det mys!

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2010-05-09 16:04:41

Jag blev preciiiis av med min urinvägsinfektion! Så tycker riktigt synd om dig, cause i know the feeling! Crya på dig, BIG LOVE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela