EMILIA

JAPP DE E SÖNDAG IGEN

Publicerad 2010-05-30 20:08:13 i Allt & inget

jaaaaaaaaa och nu är det i stort sett bara 7 dagar kvar i skolan (NI HÖRDE RÄTT!!). det är ju pretty nice! idag har jag varit på skansen heeeeeela dagen med Mabelle, Bobbie och Alexandra. Det var hur mysigt som helst, dock inte min nyttigaste dag med våfflor till lunch och donken till middag.

Igår mös jag med Tessan och Tots innan vi drog förbi på laaaaaamaste huddingefekken ever, var så irriterad! Gah, vilka människor.. (ta inte illa upp om ni läser, men det sög ju.)

Well, well imorgon är det debatt som gäller, kommer nog gå bra då jag är taggad som FÅ! Har för fasen till och med en tröja att ha på mig, yeahyeah. Över och ut, slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela