EMILIA

Härlig måndag!

Publicerad 2010-05-31 12:14:54 i Allt & inget

Sitter här i skolan, som vanligt, och har håltimme. Tänkte skriva ett engelskaarbete men hamnade här istället. Debatten gick bättre än förväntat, och om jag får citera en vän så "knullade" jag dom. moahaha, KD for the winning! Det är lätt att debattera om man står för något de står för, och jag tycker verkligen att deras arbetspolitik är bra, bättre än de flesta partiers. Däremot har jag inte den blekaste om vilket parti jag ska rösta på i höstens val.

Sitter några äckliga brats och snackar om brudar här bakom mig, men så är det när man går på östra. "-Blir ju värsta korvfesten.. " "- nej inte om man druckit, då spelar det fan ingen roll." jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, precis.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela