EMILIA

friday 12/2-2010

Publicerad 2010-02-12 19:30:52 i Allt & inget

Jag är med min man, vi har ätit tacos och druckit champagne. Och nej, inte äcklig chardonnay utan riktig champagne. Vi lyssnar nu på Bo Kaspers, japp  det är bevisat att vi har blivit ett gift gammalt par. Men vi hade ju åtminstone bubbel?

Nu när vi ätit klart ska vi sätta oss ner och ta det lite lugnt, och sen göra oss klara för att åka och fira finaste Hanna Banana! Det, mina vänner, ska bli ett sant nöje får jag säga! Present är inhandlat, sånt som jag skulle vilja ha. Japp, ett armband där det står "kärlek segrar" på latin/italienska hehe... Duktig som jag är.

Men men, åter till städning av maten!
Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela