EMILIA

bleh?

Publicerad 2010-02-14 20:43:37 i Allt & inget

Fan. Är det bara jag som hatar söndagar och dess ångestladdade miljö och luft? Det är bara nåt skumt som får mig att känna mig illa till mods. Det är dock bara en vecka kvar sen bär det av till Krakow. Kan kanske vara därför också. Besöka arbets/koncentrationsläger samt ev. ett barnhem. Jag kommer komma hem som en deprimerad människa känns det som.

Busskortet borta också. Jävla skit. Hur kan alltid jag lyckas med äckeljävlasepe saker? Blir så arg på mig själv att jag spricker. Önskar mig lång, långt bort nu. Typ Gran Canaria där fader är. Det är för hemskt med så grått väder som vi haft idag, jag behöver sol. Skulle inte sitta fel med en liten semester, men det får antagligen vänta till i sommar då. Skitkul. Ne.

Vart hittar jag då statistik om sexuella övergrepp mot barn? Hittade som F A N förut, men såklart inte idag. Jävla idioti. Och essäskrivning imorgon... Hur nu det ska gå. Japp jag är neggo.
Men imorgon får jag åtminstone träffa Mikaela. tackar Gud för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela