EMILIA

zzuupppppp

Publicerad 2010-04-19 10:04:21 i Allt & inget

Måndag morgon. Strålande solsken och en kaffedrickandes gladers Emilia. Pussar hann meds imorse, vilket resulterar i en glad dag! Trots uppstressande lärare och alldeles för mycket plugg är jag glad glad glad idag! Wiho I say. Bara lyssna på gladis musik så hjälper det mycket. Snart avfärd till skolan för en svenskalektion med uppläsning av dikter, finfint. trots de tråkiga dikterna.

helgen blev otroligt lugn för en sådan partyprisse som mig. talng-kväll i fredags, övningskörning klockan sju på lördags morgonen och sedan filmkväll med Wrong Turn 3 (som SÖG!). Sen lite pluggish och övningskörning även igår. Nu jävlar! Körkort före älskling, oh ja!

Men nu ska jag gå och koka ännu en kaffe som jag kan bära med mig på min färd till skolan denna underbara dag. Var tacksamma för det ni har, när som helst, var som helst kan hela er tillvaro rasa samman, så ta vara på livet! :D

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela