EMILIA

1a April

Publicerad 2010-04-01 13:06:34 i Lite vadsomhelst

Första dagen på en ny månad! Regnet öser ner och jag är gladare än någonsin. Nya huset är så fint, jag gillar det starkt! Sista lektionen innan lovet börjar strax och här sitter jag och bloggar..
Efter skolan blir det rush hemåt för att inhandla massa godis, fixa soffan samt tv hemma och sen slå sig ner med lite bra rullar. Jag behövere!

Imorgon blir det skiva med pirat-tema med mina fina tjejer. Två utgångar två veckor i rad med dessa finisar är ju inte helt fel! Och vet ni att det är 42 skoldagar kvar innan sommarlovet? Kan inte vänta längre. Dock är det alldeles för mycket plugg kvar innan allt är klart.

Vi ses bland minglet folks. Off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela