EMILIA

party all night and sleep all day

Publicerad 2009-09-17 19:15:56 i Allt & inget

Löjligt att blogga, borde nog sluta igen. Men det är pretty nice när man vill avreagera sig! Idag har jag dock möblerat om mitt rum, ser tomt ut utan min feta bang olufsen. Men ni vet, när man inte har de senaste modellerna är det inget att ha. Så det är bara ringa upp Mr. Olufsen så skickar han hem en ny åt mig.

Nu har jag och mammsen käkat en nice mysmiddag, vi inväntar idol men innan det ska jag möta en av mina största rädslor - vi ska gå ner till källaren. FYFAN säger jag bara. Men, you gotta do what you gotta do. Imorgon blir det mysipysilysi med lite myspysilysi vänner, förhoppningsvis. Bara liiiit nervous.

Off I go! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela