EMILIA

AWESOMENESS

Publicerad 2009-09-18 17:02:39 i Lite vadsomhelst

FREDAG! Åhååå vilken skön dag jag haft. Vaknade upp i mitt nystädade rum, kändes som om jag sovit på hotell. Hann inte slänga i mig någon frukost eftersom jag var tvungen att duscha och hitan och ditan! Så idag har jag ätit.. Hm. ingenting, once again. En banan. hehehehe. Knas att man kan klara sig och må bra utan att äta något. Nu är det också försent att äta, så jag inväntar mina vänner och middagen. Underbart. I've gotta feeling! Hih.

Hyrde nyss en skräckis, får väl se hur den är, kan bli exciting. Now i better make some salad for my friends. ÅHÅ vad "fields of gold" är bra. GASH!

Puss & pök i min mammas kök. HIHI

Kommentarer

Postat av: vendilur

Publicerad 2009-09-23 20:07:28

u made some fucking awsome food and nice night <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela