EMILIA

thursday, i'm in love

Publicerad 2009-11-12 16:51:02 i Allt & inget



Ojojoj, en sådan dag. Började med världens lugnaste naturlabb-pass
vid halv nio, chill som satan. Sedan var det tänk 2,5 timmes
textkommunikation, vilket endast blev ett 20-minuters pass. Asnice.
Så vi slutade väl tjugö över tio, väldigt trevlans. Det fick bli en kaffe
med Linnea och Agnes för att sedan dra sig hemåt där jag slog mig
ner i soffan och somnade efter en trevlig carbonara-lunch.

Visste ni att jag börjat planera mitt 18-års firande? Det är trots allt
mindre än två månader kvar, så inbjudningarnan är utskrivna och
ska bara postas. Asnice! Jag är taggad till tusen. Ska nog ha en liten
quiz om mig, så plugga på för att vinna!

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2009-11-12 20:17:14

sötnos de där planerade du redan i slutet på sommaren.. haha och då va det ca 4 månader kvar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela