EMILIA

The truth hurts

Publicerad 2009-11-02 20:19:13 i Allt & inget

Jag sitter nu och försöker skriva en essä om kärlek. Vet inte riktigt hur jag ska börja, eller vad jag ska välja att skriva om. Det är inte lätt när det är svårt. Men det går bra, jag har mina tankar. Håller på att komma igång nu. Hoho. Ganska schysst läxa att skriva om kärlek däremot! Dock får jag ont i ryggen som fan av att sitta vid den här datorn, den är inte hälsosam denna stol! Bläuh.

Imorgon kommer sötAgnes hem igen, trevlans. SOM jag har längtat. Det blir fina fisken skaru se. Men nu borde jag, trots allt intressant det finns att berätta om, fortsätta skriva om kärlek.
Kärlek är livsviktigt mina vänner! Puss påeeeeer!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-03 13:43:29

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela