EMILIA

hej:)

Publicerad 2009-11-10 10:36:43 i Allt & inget

Det börjar snart närma sig jul, ja det är ju till och med så att halva november gått nu i helgen.. Så jag har börjat fundera på vad det är man ska handla i julklapp till alla. Det suger. Tänkte skriva upp allt här, men sen kom jag på att alla som jag ska ge presenter till läser min blogg. Japp, så smart är jag.

Men en sak som är säker är att ingen går säker.
Nej usch. Pallar inte med ett seriöst blogginlägg, har fått på tok för lite sömn inatt. Fuckade jävla seperygg.
Nu ska jag dricka te.
dööööööö

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2009-11-10 23:06:29

De är mys me julshopping åt andra, vi borde ta en mysdag i stan snart och unna oss en god julfika på det :) Sen tycker jag det var en underbar idé att vi gör något tillsammans i julklapp till varandra, vi brudar. Kryssning, weekendresa, eller kanske någon konsert?? :) What do you think baby?

Postat av: totilicious

Publicerad 2009-11-10 23:19:50

Emiliäää, du e knas (:

tur för dig att jag gillarey iallafall !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela