EMILIA

Where are this going?

Publicerad 2009-03-10 18:51:43 i Tankar

Jag vet att det är lätt att säga att man ångrar sig, jag ångrar mig, för första gången på länge. Det är lätt att inse, först när man förlorar en person, hur mycket han/hon betyder. Jag har verkligen, bara på några dagar, insett att jag verkligen älskar dig. Det är så jävla lätt att säga att man ångrar sig, men jag kan varken sova eller äta, eller tänka på något annat för den delen. Det måste ju betyda någonting?

Jag menar, alla gör vi misstag. Alla borde få en andra chans? Fast det spelar ju inte någon som helst roll om det du vill göra är annat än att bara upptäcka livet med mig. Det är det jag vill, jag vet det nu, några erfarenheter rikare. När jag ser framtiden idag så ser jag dig och mig. Vissa gånger känner man bara att man hör ihop med någon och jag förstår först nu vilka misstag jag gjort mot dig, hur hemsk jag varit. Men jag vet bara en sak och det är att vi hör ihop, det går inte att förneka. Eller det kanske det gör. Och usch vad jag är hemsk.

Och oj vad jag kommer ångra att jag skrev det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela