EMILIA

Celebrate the weekend

Publicerad 2009-03-19 20:17:22 i Allt & inget

Idag har min dag verkligen varit upp och ner, kom hem med ett förjävla bra humör men nu sitter jag här igen lyssnandes på min deppmusik och förstår inte riktigt vad felet är. Kanske behöver jag lite Sex and the City. Ja, så är nog fallet. Lite skratt och lite SATC, verkligen. Så så får fallet bli imorgon då, för då ska jag ha så himlans kul, ska på spelning på söder och sedan på efterfesten I think. Miket nice. Men innan det middag hos Ellie, förhoppningsvis.


Det värker i hela kroppen, kan det vara för att jag är så nedrans otränad och körde järnet idag på idrotten? Mjaa.. Hoppas för guds skull bara att jag slipper bli sjuk igen. Därför får det nog bli en dusch strax, en kopp te och som grädde på moset en Harry Potter film i sängen. Gosh, vad gott jag kommer sova då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela