EMILIA

Bekvämligheter

Publicerad 2009-03-30 21:55:02 i Lite vadsomhelst

jag är trött på allt som heter csi, grannfejden, du är vad du äter, postkodmiljonären och allt annat skräp som går på tv. Snälla vad hat hänt med ren, bra humor? Jag anser inte att Whipeout eller Ballar av stål är kul, det är förnedrings tv, precis som Robinsson och Du är vad du äter. Humor är för mig, Seinfeldt, Scrubs, Two and a half men och allt som har med Sex and the City att göra. Men icke, då ska de sända de bästa programmen sent, så att lilla jag blir trött i skolan dagen efter.

Nu ska jag gå och göra mig en god, stor kopp te och mysa ner mig med täcket i soffan för att invänta bra program, har en liten sovmorgon imorgon, så det tycker jag att jag är värd!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela