EMILIA

I kept my fingers crossed

Publicerad 2009-06-08 21:14:26 i Lite vadsomhelst


bild från klassresa 2008

Idag har varit en grymt skön dag för min del. Hade endast otroligt onödiga lektioner i skolan, så jag tog mig en skön sovmorgon och låg i sängen och sov/kikade på film tills klockan hunnit bli halv ett. Då vaknade jag till liv av att min kära mobil ringde och usch vad jag blev stressad! Hade lovat att möta upp både Alexsandro och mina tjejer på eftermiddagen. Så det fick bli en snabbupdate med Rubihño för att sedan ge sig av mot staden och en fika med Emelie och Ida. 

Efter mycket (MYCKET) tjejsnack och mys var det dags att bege sig hemåt, och vem träffar man på bussen om inte Nattis, och då hade tydligen vår kära gamla skola bal idag, så vi drog dit och hälsade på alla gamla lärare och söta, balklädda människor. Även en hel del gamla vänner från förra året, så det var sjukt nice! 

Nu sitter jag här nyduschad och hoppas att nåt skojsigt ska hända snart. Får väl se hur det blir med det. Men man kanske skulle unna sig en kopp te eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela