EMILIA

hjalp

Publicerad 2009-06-08 10:18:29 i Allt & inget

Igår spontan drog vi till Heron city för att kika på My bloody Valentine, en skräckfilm i 3D, planerat sätt skulle det varit jag Mickis, Tess och hennes pojkvän. Men det blev till slut bara jag och snuttisen, Mickis. Så vi unnade oss en alldeles för stor mängd popcorn och snacks. Filmen var helt okej, men kunde helt klart varit mer läskig.. Trodde vi ja!
     Efter att ha varit dumma och inte kollat buss hem så fick det bli en tripp till älvsjö och sedan pendeln. Som också resulterade i att vi fick gå åt varsit håll, i mörkret, ensamma. Inte var det lugn som var min tripp precis. Tror jag tänkte på alla skräckisar jag sett, och alla möjliga sätt jag nu skulle dö på. Det var inte kul! Fast jag kom ju hem till slut, ännu en gång. Skönt.

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2009-06-09 16:21:41

jeepers creepers!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela