EMILIA

I'm so excited

Publicerad 2009-07-05 23:33:04 i Allt & inget

Åhej det var längesen nu! Men det blir väl så, nu när det är sommarlov och allt.
Jag har hunnit vara ute hos min Bästa vän på Stavsnäs, vi badade, käkade tårta, tappade bort bikinitrosor, åkte moppe och kollade på massa SATC. Mysigt värre. Fick en smärre chock när jag kom tillbaka till civilisationen och såg att det fanns en del snygga killar. Jag som sett 2 killar (i stort sett, ja) under hela min vistelse där. Hehe. Sedan har jag hunnit se Baksmällan, haft picnic i humlan med mina älsklingar, bränt mig på benet på en moppe, sovit lite lite och planerat en jävla massa hultsfred. Galet busy woman, I know.

Kommer nu inte få träffa Emelie på ungefär en månad. Hemskheter, jag vet. Usch. Men just nu bara pirrar det i magen av förväntan. Näst sista kvällen kvar i Stockholm, sen drar vi till småland och stannar där till på söndag. WIIIII, fytusan vad kul vi ska ha det! GALET.

Nej nu ska jag sluta vara galen. Gash. Hihihihihihih
Puss

Kommentarer

Postat av: malvina

Publicerad 2009-07-06 07:34:57

du har inte träffat mig heller :(:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela