EMILIA

Put your hand on your heart and tell me we're through.

Publicerad 2009-01-21 23:15:36 i Allt & inget

Nu börjar det bli dags för mig att gå och nanna kudden, börjar skolan klockan
åtta imorgon och har en låååååång dag framför mig. Var bara tvungen att
lägga upp en bild med Eva Mendes, för hon måste ju vara en av de vackraste
kvinnorna jag någonsin sett.

Förresten är det knarkdebatt på fyran nu, exciting! He he. Har mycket åsikter
vad det gäller narkotika, men en sak är jag säker på och det är att jag aldrig
i hela mitt liv tänker testa någon slags narkotika. Big no no!

Hur som helst mina kära vänner! I'll be going to bed now, hoppas ni njuter
av lite uppdateringar från idag! Sleep tight, I know I will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela