EMILIA

Em

Publicerad 2009-01-25 18:04:36 i Allt & inget

Idag har jag spenderat hela min dag på mitt underbara arbete, host host. Nej, i love it, bara det att det måste vara det slitigaste jobbet man kan ha. Nästan. Känns tråk att jag inte förrän om ett år kommer kunna utvecklas mer också, kommer säkert ha tröttnat då. Idag var ingen dans på rosor om man säger så, men kul folk. Yaaaaaaaasse t.ex. Sötaste personen på jorden. Efter Mr X såklart. Höhö. Heartbreaker och jag ska till Hultis i sommar också, känns ju inte fel. Pernillisen med i hope(?!). Hur som, den här veckan ser nååååågot hektisk ut, men det löser sig alltid, och med lite pussar och kramar från höger och vänster kommer jag stråla som en soool! Nu ska jag duscha för jag har djurat och luktar äcklig taliban.

Puss på stjärten.

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2009-01-26 17:14:29

äääckel du e. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela