EMILIA

And the lights will guide you home

Publicerad 2009-01-14 19:30:40 i Allt & inget

Kom precis hem efter en liten runda på stan med Pernillisen, mysigt värre må jag säga! Fick för mig att inhandla ett par mjukisbyxor, kan ju behövas då jag lånat min systers ett tag nu. Miiiip säger jag bara. Den här veckan har gått förbi snabbt, och fast, och snabbare. Det är redan onsdag, och jag är lika glad som jag var i måndags. Om inte möjligt gladare. Är så glad att det fortfarande är du och jag älsklingspernills.
 
Såg Björn Gustafsson igår när jag vandrade omkring på stan också. Han såg lika söt ut som vanligt, och något paranoid. Stackaren. Loggade precis in på facebook och fick se en inbjudan från en sötnos på mitt jobb, som ska ha inflyttningsfest + 19-årskalas. Jeklar vad gött! Hoppas hon inte skickat fel nu bara :$

Nej nu ska jag gå och värma upp mig i ett bad! Puss på er alla

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-01-15 15:56:35

Du är bäst mitt hjärta, det vet du! MJAAAAAAAAAAAAU!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela