EMILIA

A sense of your skin, your ivory skin is more than any man can stand

Publicerad 2009-02-10 16:44:45 i Kärlek


På lördag är det igen en överskattad tradition. Alla hjärtans dag är enligt mig en fånigt påhitt. Javisst, kärlek är alltid mysigt och alltid bra. Men det jag tänker är att om det nu är så att man älskar en person är det mycket bättre att visa uppskattning varje dag, om inte någon random dag då och då. Det är väl ändå det kärlek går ut på? Nej, fy. Själv ska jag spendera mitt alla hjärtans dag tillsammans med massa trevliga vänner, fira födelsedagar och äta choklad.

Jag tänker pussa och krama på honom någon annan dag. För det känns som att det kommer bli några fler. Alla hjärtans dag är mysigt, men det är alldeles för stor hysteri kring det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela