EMILIA

Ralph (hihi)

Publicerad 2009-02-17 17:41:38 i Tankar

Måste bara tillägga att både du och jag vet att det här tär en del på vår vänskap. Men jag vet i alla fall att jag är villig att satsa, jag vill ha dig i mitt liv och allra helst som en av mina närmsta vänner. Det är verkligen så att du känner mig bäst, så är det. Jag kan ha förändrats, det vet jag, men det har också du. Det är sånt som vänner går igenom tillsammans också, förändringar både till det bättre och det sämre! Du har en sådan speciell plats i mitt hjärta, kanske är det ingen som riktigt förstår, och allra minst du, hur mycket du betyder för mig.

Det är inte lätt att alltid veta hur man ska hantera saker och ting men för dig har jag tålamod, jag finns här när som helst på dygnet och jag vet vad du går igenom. Jag förlåter dig för saker jag annars aldrig skulle tåla, men det är liksom du! Om det var någon annan skulle jag langa fetdissen vet du :) Vi har gått igenom SÅ mycket tillsammans, jag hoppas bara att det blir mer. Kommer alltid att älska dig, hoppas du vet det. Även om det inte är på samma sätt som det var förut, så kommer jag att älska dig, du kommer finnas kvar i mitt inre tills jag dör. Det bara blir så ibland.

Jag hoppas du tar åt dig av det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela