EMILIA

Love is a letter written a thousand times

Publicerad 2009-02-10 21:50:30 i Tankar

Vad ska man göra efter att man setts i ungefär en månad? Det känns så annorlunda nu, jag vet liksom inte. Ska man fråga; "Är vi tillsammans nu?" Eller snarare "Vad vill du få ut med att träffa mig, vart står du?". Hur ska man annars veta, eller vet man bara? Vill jag gå vidare med det här? Om jag tänker på honom innan jag går och lägger mig och det första jag gör när jag vaknar, om jag saknar hans närhet, hans komplimanger, kommentarer och leende, är det då man ska gå vidare?

Det är inte lätt att veta, jag menar, när ska jag börja kalla honom min pojkvän? När ska alla få reda på att det är vi, och Är det verkligen vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela