EMILIA

Friday afternoon

Publicerad 2009-02-13 13:15:19 i Allt & inget

Har haft en jobbig natt, sovit lite då min hals har spökat som aldrig förr! Febern slog till sådär på morgonkvisten också. Men konstigt nog mår jag faktiskt ganska bra efter två koppar te, en ipren och två mackor. And bunch of halstabletter of course. Vet inte om jag ska jobba, eller jo det får nog bli så eftersom jag inte ska jobba annars i helgen. Nej fy, jag känner inte att man blir friskare av att sitta inomhus, ska väl ta en kopp te till och sen börja bege mig mot modern min.

Hoppas ni mår bra en sådan fin fredag som denna!
Och glöm inte att ta hand om er, fredagen den 13e you know.

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2009-02-13 16:11:46

tyvärr kära du (A) bör jag veta vad personerna heter i den filmen?? haha

Postat av: miriamgelotte

Publicerad 2009-02-13 18:40:43

jobba :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela