EMILIA

You've got the love I need to see me through

Publicerad 2009-12-14 20:48:51 i Allt & inget

Är nysig, snorig och trött men har åtminstone gjort klart naturen. Förhoppningsvis. Jag har träffat Niklas varenda dag sen förra torsdagen och idag är första dagen ifrån honom och jag får redan abstinens. Det är inte bra eller kul för den delen. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nördig liten tjej jag e, sån jag själv inte tycker om, men jag gillar den jag är nu och hur jag mår så så får det vara! 

Lyssnat på massa bra musik och spelat liiiiiite för mycket idag, men vad ska man göra. Nu har jag precis skrivit ut massa italienska uppgifter jag ska göra, det blev hela 8 sidor. Men det ska nog gå för sig! Tänka positivt är min greeeeeej vet ni. (he he he ibland)

Snart torsdag! Snart torsdag! Snart torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela