EMILIA

update

Publicerad 2009-12-10 22:26:25 i Allt & inget

Älskar det faktum att det är fredag imorgon, det spelar ingen roll om jag har prov eller inte, för jag kommer ändå kunna tänka på att jag kommer kunna ha en myskväll utan att känna ångest inför att gå till skolan dagen efter. Det är liksom lättare att bara mysa på då :) För jag har världens bästa pojkvän!

Hann träffa min älskade bästa vän idag, det är omöjligt att inte känna sig glad när vi säger hejdå till varandra för hon är så freakin' underbar! Och imorgon kommer jag hinna träffa min andra fina söta underbara bästa gamla vän :D Det är happiness det! Sen älskling :) Jag är så lyckligt lottad. Kan ni ens tänka er tanken att varje gång vi skiljs åt så känns det som att jag blir ledsen i magen och bara vill springa tillbaka. Fått hindra mig själv flera gånger.

Jaja, nog om kärlek.. Nu ska jag läsa de sista sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela