EMILIA

HOLA GUAPAS!

Publicerad 2009-12-08 19:59:25 i Allt & inget



Nu sitter jag och skriver på en bokrecension från en pretty good bok jag läst faktiskt. Handlar om en tjej som växer upp med en alkoholiserad pappa. Hemsk men fin! Läsvärd faaaaaktiskt!

Har varit med baby idag, är det inte konstigt hur man kan bli så beroende av en annan människa? Jag tror aldrig jag varit det, förutom när jag var liten då. Men det är lite läskigt trots att det är otroligt fantastiskt. Ska plugga fanatiskt idag, på torsdag, sönda och måndag. Om jag får massa gjort idag kan jag kanske vara med min söta, bästa pojkvän imorgon med. Vi får se! Lame jag är som bara skriver om honom, men vaskamangöra?!

Plugga galet nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela